ACTIVITAT
<< Altres activitats
TALENT DEV DAY
Connectant el talent amb la indústria del videojoc
El Departament de Cultura impulsa, en el marc dels esdeveniments de la DemoDay 2026 de GameBCN i del SAGA Barcelona Game Fest, el Talent Dev Day , un espai de trobada entre les empreses del sector dels videojocs que busquen talent per incorporar als seus projectes laborals i els joves estudiants i professionals que busquen oportunitats i nous reptes professionals.
La 4a edició de la iniciativa inclou la xerrada en línia «Fes créixer la teva carrera a la indústria del videojoc» que se celebrarà l’1 d’octubre i la Job Fair, la fira d’ocupació que tindrà lloc el 8 d’octubre a Palo Alto Barcelona.
Si busques una oportunitat per iniciar o impulsar la teva trajectòria en la indústria del videojoc, o si representes una empresa que vol incorporar nou talent als seus projectes, el Talent Dev Day és l’espai on crear noves connexions i obrir la porta a futures col·laboracions.
El projecte compta amb la col·laboració de GameBCN, Palo Alto Barcelona i SAGA Barcelona Game Fest.
Talent Dev Day
En el marc de la celebració de la Demo Day de Game BCN i la nova fira SAGA Barcelona Game Fest, s’organitza el Talent Dev Day, que consta d’una fira de treball o Job Fair on empreses, professionals i estudiants poden connectar i crear oportunitats laborals. En la jornada, les empreses participants presentaran els perfils que busquen i mantindran entrevistes prèviament concertades amb professionals i estudiants interessats a incorporar-se al sector.
El Talent Dev Day inclou la xerrada prèvia en línia “Fes créixer la teva carrera a la indústria del videojoc«, pensada per ajudar els participants a preparar la seva candidatura, afrontar amb èxit entrevistes professionals i més concretament la Job Fair.
Xerrada en línia
1 d’octubre
‘Fes créixer la teva carrera a la indústria del videojoc’, xerrada que s’adreça a professionals que participaran en la Job Fair i a totes les estudiants que s’hi vulguin afegir.
Aquesta xerrada es farà per ZOOM de les 16.30 h a les 18.30 h, uns dies abans de l’esdeveniment, a càrrec de l’Aïda Figuerola, neuropsicòloga, especialista en marca professional i orientació laboral enfocada a la indústria del videojoc.
Job Fair / Inscripcions
Les empreses que vulguin participar a la fira d’ocupació, poden fer-ho completant el formulari que posarem a la seva disposició a partir de l’1 de setembre.
La inscripció de professionals i estudiants que vulguin participar de la Job Fair s’obrirà el 28 de setembre. Tota la informació relativa a la inscripció es publicarà en aquest web.
Job Fair / Programa
8 d’octubre
Palo Alto Barcelona (Carrer dels Pellaires, 30 – 38, Sant Martí, 08019 Barcelona)
Sala XYZ
- 09:30 h: Obertura de portes i acreditació dels participants
- 10:00 h: Benvinguda
- 10:10 h: Taula sobre les necessitats del sector. Breu presentació dels perfils que estan buscant cada una de les empreses presents a la Job Fair.
Sala Cortés
- 11:00 h – 15:00 h: Job Fair. Entrevistes prèviament concertades.