Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

+RAIN Film Festival

14 juny - 17 juny

+RAIN Film Festival és un festival internacional dedicat al cinema generat amb intel·ligència artificial i un espai de trobada entre recerca, creació i pensament crític. El festival explora com la IA transforma l’audiovisual i la cultura digital des de perspectives culturals, tecnològiques, polítiques, econòmiques i socials.

La programació combina projeccions de films internacionals i locals, amb la participació activa dels seus creadors, juntament amb ponències, debats, actuacions en viu i sessions de treball, consolidant-se com una plataforma de referència a escala europea.

El festival, impulsat per la Universitat Pompeu Fabra, ha crescut convertint-se en una iniciativa de transversalitat universitària que incorpora diversos estudis, fet que reflecteix també una ampliació de mirada: de l’audiovisual cap a les transformacions que la IA generativa està produint en la comunicació, les ciències socials i la cultura en general.

Tingueu en compte les diferents ubicacions pels diferents dies:

Diumenge 14 de juny: a les 18h a la Filmoteca de Catalunya.
Dilluns 15 de juny: de 9 a 14:30h al Campus del Poblenou de la UPF, i de 18 a 21:30h al CCCB.
Dimarts 16 de juny: de 10 a 14:30h i de 16 a 22h al Campus del Poblenou de la UPF.
Dimecres 17 de juny: de 17 a 19.30h al Campus del Poblenou de la UPF.

Inscriu-te aquí: Programa – +RAIN Film Festival (UPF)

 

 

Mostra els detalls

Organitzador

  • Universitat Pompeu Fabra

Recinte

  • Universitat Pompeu Fabra. Campus Poblenou