L’Àrea de Públics de l’ICEC, la Sudirecció General de Promoció Cultural i l’SDE, us proposen una formació al voltant de la digitalització de projectes i equipaments culturals.
En el món de les arts en viu, cada dia sorgeixen noves formes de creació i exhibició, estretament lligades a nous formats en mitjans i pràctiques artístiques. Per tant, la sessió té com a objectiu reflexionar sobre aquestes noves maneres d’interactuar amb el públic, amb la finalitat d’atraure nous públics i fomentar la participació.
Objectius
Sessió adreçada a responsables de la programació i a responsables tècniques dels projectes i equipaments escènics, musicals, d’arts visuals i cinemes de Catalunya.
Programa
10.00 – 10.15 h | Presentació de la jornada a càrrec de Joan Anton Martínez, cap de l’àrea de difusió artística de la DGPCiB; Alex Pi, director de l’Àrea de Desenvolupament i Transformació Empresarial i Silvia Duran, directora de l’Àrea de Públics de l’ICEC.
10.15 -11.00 h | “Digitalització dels projectes i equipaments”, a càrrec de Fernando de la Rosa Herrero
11.00 -11.30 h | L’exemple de Desilence, a càrrec de Tatiana Halbach
11.30 -12.00 h | “L’espectador és físic i digital”, a càrrec de Valentí Oviedo
12.00 -12.30 h | Torn obert de paraules