
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
FEST: Biennal del Pensament
11/10/2022 | 10:00 - 16/10/2022 | 19:00

Vivim en un món on els canvis avancen a gran velocitat en totes les direccions. Més que mai necessitem una finestra de pausa i reflexió conjunta. La Biennal de Pensament 2022 recupera l’espai públic i transforma Barcelona en un àgora per al debat cívic.
Durant sis dies debatran sobre temàtiques com la salut de la democràcia, la pervivència del colonialisme i l’autoritarisme, l’impacte de la tecnologia en les nostres vides o com el disseny de les ciutats ha de respondre a reptes actuals i futurs de diversa naturalesa.u.
Una Biennal amb accés lliure que recupera el debat a peu de carrer per reflexionar, pensar i escoltar-nos tots i totes per construir un futur millor.
Han programat diverses conferències amb temàtiques entorn la Cultura Digital:
- DADES AMB SENTIT: Moderada per Karma Peiró amb Bruna Martins dos Santos i Thais Ruiz de Alda. 11 d’octubre.
- METAVERSOS DESITJABLES, REALITATS VIRTUALS ON VULGUEM VIURE: Moderada per Pau Alsina amb Marek Tuszynski, Tobias Natterer i Matriu.id. 13 d’octubre
- NOUS DRETS DIGITALS O COM GARANTIR ELS DRETS HUMANS EN LA SOCIETAT CONNECTADA: Moderada per Albert Sabater amb Ricardo Baeza-Yates, Nnenna Nwakanma, Jared Genser i Ana Valdivia. 15 d’octubre.
- TECNOLOGIES DE L’AMOR I LES CURES: Moderada per Susanna Tesconi amb Javirroyo, FemBloc i Rachel Coldicutt. 16 d’octubre.