Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

EXPO: Nova Pantalla. El videojoc a Catalunya a El Modern

5 setembre - 25 setembre

A Catalunya hi ha 167 estudis de videojocs que donen feina a 3.381 professionals. Amb una facturació anual que ronda els 500 milions d’euros, la indústria catalana del videojoc no tan sols lidera el sector a Espanya -representa el 51 % del total de tot l’Estat-, sinó que, a més, s’ha convertit en un dels territoris capdavanters d’Europa. En els darrers anys ha acollit un bon nombre de professionals, oferta formativa, empreses desenvolupadores, esdeveniments i una comunitat dinàmica. La indústria catalana del videojoc afronta el futur amb grans expectatives: inicia una nova pantalla.

L’espai expositiu, dividit en tres espais ubicats a la primera planta del Modern, ens permetré descobrir l’ecosistema català del videojoc mitjançant espais immersius i interactius que versaran sobre els perfils professionals i processos de creació artístics i tecnològics que hi ha darrere la producció d’un videojoc: art visual, disseny de joc, animació, programació, guió, disseny de so i música, etc. També s’endinsarà en els aspectes socioculturals que han propiciat que Catalunya sigui un territori capdavanter en el sector, tant pel sorgiment d’estudis petits i mitjans (indies) com per acollir grans produccions internacionals.

Amb la col·laboració del Direcció General d’Innovació i Cultura Digital i el suport del Departament de Cultura de la Generalitat.

Horari de dilluns a divendres de 10h a 14h i de 15,30 h a 19,30 h. Cap de setmana de 16h a 20h. 11 de setembre tancat.

Mostra els detalls

Inici:
5 setembre
Finalització:
25 setembre
Categories d'Esdeveniment:
,
Lloc web:
https://www.girona.cat/agenda/cat/agenda_fitxa.php?id=37342&ta=age&jsback=1

Organitzador

El Modern. Centre Audiovisual i Digital
Correu electrònic
https://web.girona.cat/elmodern

Recinte

El Modern
Carrer Nou del Teatre, 16
Girona, 17004 Espanya
+ Mapa de Google
Visualitza el lloc web de Recinte