Fresc & Freak: novembre

Fresc & Freak és una secció mensual que vol recollir notícies curioses, estranyes, divertides, i potser no directament relacionades amb la tecnologia però sí amb el món transmèdia i amb la innovació, amb un resultat freak i creatiu.

Un equip brasiler ha fet un projecte per tal que els pares puguin veure els seus nadons abans de nèixer en realitat virtual. Mitjançant ultrasons i imatges per resonància magnètica, capten els contorns del bebè i també els batecs del seu cor. Tota una experiència per als futurs pares… que podran gaudir amb Oculus Rift!!!

Ja sabeu que som fans d’Stranger Things, la sèrie de Netflix que més ha donat de sí en frikades paral·leles. Ara tenim tota la primera  temporada resumida en 4 minuts recreada amb Legos. Genial!!!

Ha arribat a Kickstarter una campanya per finançar Plus Five, un desodorant pensat per gamers sota el lema del “desodorant definitiu per jugar amb videojocs”. Els creadors afirmen que “fa molta falta en aquesta indústria”…
kfc-1-640x640

Kentucky Fried Chicken, la cadena de pollastre i hamburgueres, han creat una nova caixa per acabar amb la gana… del teu mòbil! i és que porta una connexió perquè es puguin recarregar smartphones. Per ara aquesta promoció, de nom “Watt a Box“, només és disponible a l’Índia.


How You Will Die, de Flowing Data, és una pàgina que et diu la causa de la teva mort en funció del teu sexe, raça i edat, entre d’altres paràmetres. Un simulador una miqueta macabre que es basa en les dades sobre defuncions obtingudes del Centre per al Control i la Prevenció de Malalties dels Estats Units (CDC). T’atreveixes a calcular què és el que (suposadament) acabarà amb la teva vida?

Sou uns experts en Lego? Doncs al canal de YouTube AstonishingStudios han construït una màquina de cafè a base de peces de Lego que funciona amb les càpsules de cafè en pols de Starbucks. Podeu tenir una màquina expenedora en miniatura a la taula del despatx!!! I després de posar unes monedes i esperar 45 segons, allà el tindreu, cafè calentet i acabat de fer!
captura-de-pantalla-2016-11-20-a-les-19-28-54
L’últim intent de Coca-Cola per atraure la gent jove és una “ampolla selfie” que té una càmera integrada que pren automàticament una foto quan s’inclina l’ampolla 70 graus. Aquestes forots es poden compartir a Instagram, Facebook i Snapchat. El producte va ser creat per l’agència de publicitat Gefen per a Coca-Cola Israel com a part del festival Summer Love.
1366_2000Una noia de 14 anys que va morir de càncer va ser criogenitzada el passat octubre, a l’espera que en el futur es pugui reviure-la i curar la malaltia. Saps què és la criogenització? Aquí te’n parlen. Ah, només dues coses. Una, no, Disney no està criogenitzat (de fet va ser incinerat). I dues, sí, tornar de la mort encara és ciència ficció, com en l’època de Frankenstein.
Tots sabem que no hem de fer servir el mòbil mentre conduïm. Però continua havent molts accidents per aquesta mala pràctica. Per això a la prefectura japonesa d’Aichi han creat una app, Driving Barista, que premia aquella gent que no toca el mòbil mentre condueix amb cafès gratis. Aquesta app té la col·laboració de Toyota. I us deixem amb unes precioses imatges de castells de sorra molt especials, màgics, qus us faran enyorar la platja i el tacte de la sorra humida. Anem a fer castells? Ens quedaran tan bonics com els de Calvin Seibert? Bon novembre!

Marisol López

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s