Si t’interessa el món de la comunicació, has de ser a les següents activitats de Digital Juny:
OFFF:
- Javier Jaen, dissenyador gràfic que centra la seva activitat professional en crear il·lustracions editorials, disseny de portades de llibres i comunicació cultural. Ha treballat per New York Times, Time Magazine, The Washington Post, National Geographic entre d’altres
- Taula rodona amb la participació d’Eyetok, solució mòbil de reproducció de vídeo en temps real (live-streaming) que permet a les empreses, mitjançant una aplicació web, adquirir i gestionar vídeos creats en directe pels usuaris (UGC) i els fans, mitjançant l’app mòbil Eyetok, allà on es produeixen els fets (esdeveniments musicals i esportius, noticies, etc.). Eyetok és més que un canal de comunicació per a empreses: és una plataforma de vídeos en directe i de persones que contribueixen a generar continguts per als canals digitals d’aquestes.
- Inside Media Houses: VICE. Sessió dedicada a abordar les estratègies econòmiques, tecnològiques i creatives de les marques a l’hora d’encarar un projecte multimèdia. Quin lloc ocupa la marca a cada finestra, com es relaciona amb els continguts musicals? Quina és la línia editorial proposada a l’hora de treballar continguts audiovisuals per a una marca? Quines innovacions tecnològiques està desenvolupant i com es relacionen amb la producció de continguts i amb la definició de la marca? Ponents: Andrés Reymondes (Vice.es), Medir Plandolit (Vice News), Cristian Jofre (Viceland) i Dani Campos (Diario VICE). Activitat PrimaveraPro vinculada, Smart TV: una nova finestra de comunicació, Voluteon.
(més recomanacions properament)