Participa dels següents itineraris Digital Juny:
animació | comunicació | efectes especials | videojocs |
OFFF, el Festival Internacional de la Cultura i l’Art i el Disseny Digital celebra la 16ena edició el 26, 27 i 28 de maig al Museu del Disseny de Barcelona. OFFF va néixer l’any 2000 a Barcelona, com una trobada entre amics i amants de la cultura digital per establir sinèrgies i compartir entre companys de la mateixa professió les noves tècniques de la indústria de l’art digital. A dia d’avui, l’OFFF s’ha convertit en l’aparador internacional de les tendències més avantguardistes en els camps del disseny gràfic, els videoclips, la fotografia, la publicitat, el cinema i l’art editorial.
Tres dies d’immersió creativa. Quaranta-set conferències a càrrec dels artistes i dissenyadors més influents. Dos escenaris: Roots, per on passen els artistes consolidats del moment i Open Room, l’escenari dedicat al talent emergent.
Destaquem:
- Carl Sprague, reconegut il·lustrador i responsable del grafisme de dues pel·lícules guardonades amb un Oscar, The Grand Budapest Hotel i Twelve Years a Slave.
- Gavin Strange i Merlin Crossingham d’Aardman Studio, estudi d’animació anglès guanyadors de quatre Oscars per pel·lícules com Wallace i Gromit, Shaun the Sheep, Chicken Run. Enguany son els escollits per la creació dels Main Titles de l’OFFF, la peça més esperada per tots els assistents.
- Javier Jaen, dissenyador gràfic que centra la seva activitat professional en crear il·lustracions editorials, disseny de portades de llibres i comunicació cultural. Ha treballat per New York Times, Time Magazine, The Washington Post, National Geographic entre d’altres
- USTWO, estudi digital creador de Monument Valley, el videojoc guardonat com a millor disseny i millor joc per iPad segons Apple.
- Glassworks és una empresa de postproducció, animació i efectes visuals i presentaran dos dels seus projectes més recents: Jordi Barés (director creatiu de Glassworks a Londres) parlarà de com es van associar amb l’empresa mèdica Heartworks per crear el model de cor més real; i Javier Verdugo (cap de 3D a Glassworks Barcelona) i David Gómez (cap de 2D a Glassworks Barcelona) explicaran el seu treball a “A Monster Calls“, la propera pel·lícula del director JA Bayona, que s’estrenarà la tardor de 2016.
- Claudio Guglieri (director creatiu a San Francisco) i David Navarro (dissenyador i director creatiu a Amsterdam) presenten una xerrada sobre el futur del disseny digital. Parlaran sobre les rutes i com el disseny de la ciència ficció han creuat el pas del temps, com s’han influït mútuament.
- L’estudi Vasava, amb AUDI i OFFF, presenta el nou projecte de co-creació STOOOORM, una plataforma interactiva per unir talents de tot el món en una experiència de co-creació entre artistes i usuaris.