Aquí teniu unes quantes lectures que podeu fer a l’estiu, aprofitant l’extra de temps i de neurones que tindreu!!!!

Coneixeu Blinkist? És una aplicació que ofereix resums (llegibles en 15 minuts) de llibres de no-ficció sobre temes tan variats com màrqueting, ciència, economia… Mireu aquest sobre el llibre de Carl Sagan The Demon-Haunted World: Science as a Candle in the Dark (1995). Aquesta obra de Sagan busca ensenyar el lector eines de pensament crític per diferenciar entre la pseudociència i la ciència real. Un tema d’actualitat
Foxize School presenta el seu llibre digital (en format pdf gratuït o versió per a tablet) La gestión del talento en la era digital. 46 experts parlen del talent i de com gestionar-lo en aquesta era digital. Per començar setembre amb noves idees!
La Petite Guide de Gamification és, de fet, un llarg post a una pàgina web que vol donar les idees clau sobre l’ús de la gamificació, els mètodes i els avantatges per al treball a internet, en temes de comunicació o webmàrqueting.
Digital Transformation és un pdf gratuït que estudia perquè les companyies inverteixen en projectes i noves empreses digitals. I sobretot, com millorar l’experiència de l’usuari en aquests temps de que anomenen “darwinisme digital”. Interessant per a startups
La guia gratuïta Quién te ayuda a emprender contè gairebé 300 recursos que poden ajudar-te a crear i consolidar la teva empresa.En aquesta guia trobaràs informació bàsica de les principals institucions públiques i privades, formació, finançament, business angels, capital risc, subvencions, premis, internacionalització, productes i serveis …
Estudi de PWC The digital future of creative Europe: The impact of digitization and the Internet on the creative industries in Europe. L’objectiu d’aquest informe és proporcionar una visió global de l’impacte que la digitalització ha tingut en el sector creatiu en el seu conjunt (edició de llibres, cinema i televisió, música i videojocs) i analitzar el seu efecte sobre els consumidors, creadors, distribuïdors i editors. La distribució dels continguts en línia està canviant les fonts d’ingressos i la pròpia naturalesa de totes aquestes indústries i això és el que es mesura en aquest estudi del sector creatiu a Europa, actualització del que va aparèixer el 2013.
L’associació Dev acaba de publicar l’edició 2015 del seu Libro blanco del desarrollo español de los videojuegos, publicació que cada any mostra el pols del sector a l’estat a partir d’enquestes a les empreses desenvolupadores realitzades el 2013. Foto del sector, intuïcions de futur i bones pràctiques del recolzament a la indústria del videojoc a d’altres països, a més de dades i reflexions per ajudar a millorar el sector.
%d bloggers like this: