Coca-Cola i la seva darrera campanya interactiva

Coca-Cola ha creat una sèrie de sorprenents i efectius anuncis per promocionar la Coke Zero (per ara, només als EUA) amb accions “bevibles” i aplicacions tecnològiques.

Amb l’ús de l’app Shazam, quan surt a l’anunci la frase “Shazam now to drink” es pot emular l’ompliment d’un got en el teu smartphone. I si ho fas, pots tenir una Coca-Cola Zero gratis.

Ho pots veure en aquest vídeo:

I ja que parlem de Coca-Cola, la marca de begudes ha llançat una interessant campanya a l’Orient Mitjà que durarà el temps del Ramadà. Les llaunes no porten cap marca, cap logo. Només la frase “Labels are for cans, not for people” (les etiquetes són per a les llaunes, no per a la gent).

Per donar a conèixer aquesta campanya, van fer una trobada de gent diversa que no es coneixia i els van fer seure al voltant d’una taula a les fosques. Cadascú es va descriure i van parlar de les coses que tenien en comú. Quan les llums es van obrir, es va poder veure la sorpresa en adonar-se que no hi havia relació entre la imatge que uns s’havien fet dels altres i la realitat.


.

.

.

Marisol López

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s