MVLab – La nova fisonomia musical i Digital Music 2.0
Jornada organitzada conjuntament amb MVLab i amb la col·laboració de l’Associació Productors Editors Fonogràfics i Videogràfics Catalans (APECAT), l’Associació de Sales de Concerts de Catalunya (ASACC) i l’Associació Professional de Representants, Promotors i Mànagers de Catalunya (ARC).
Públic objectiu: professionals de la indústria musical assistents al MVLab.
Dijous 18 de Setembre 2014
De 10:30h a 12:00h La marca com a generadora de continguts. Taula en col·laboració amb ACCES (Associació estatal de sales de música en directe)
Els participants d’aquesta sessió donaran el seu punt de vista en un sentit ampli i pràctic sobre com treballar la marca per a atraure nous públics. Es destacaran estratègies i accions realitzades en el seu entorn.
Ponents:
Zinc Shower. Andrés Lomander , director
Muwom. Roberto Carreras, co-fundador y director
Notikumi. Javier Campos, director i fundador
Impact HUB Barcelona, Erik Hauck, director
Modera: Neus Mèlich, SDE- Departament de Cultura
De 12.15 – 13.00 h. TECH & MUSIC. Pitch Corner
Marató de pitchings d’aplicacions i software relacionades amb la música o els serveis que s’ofereixen als professionals de la música (en un sentit ampli).
Audiosnaps: “Fotografies amb so, Captura moments”. Marc Sanllents, CEO
Musicotec: “Sonoritzar un concert en un sol clic? Ara és possible a Musicotec”. Marc Torrens, co-founder
Redclash: “Your digital manager”. Fèlix Ortega, fundador & CEO
Playmoss: “L’eina que t’organitza playlists de la teva musica online favorita de YT, Vimeo i SounClud”.Aleix Fernandez , co-fundador
Industria Musical: “El millor del negoci de la música”. Carles Martínez, Co fundador
Fast Forward (In-edit): “Un lloc entre el cinema, la musica i la tecnologia”. Uri Altell i Cristian Pascual, fundador i director
Dinube Mobile Payments & Loyalty: “L’únic pagament segur en xarxa”. Josep Cedo, CTO
MonkingME: “Escolta, baixa-ho, comparteixo”. Miquel Tolosa Mas, CEO & Founder
Playpass: “Get valuable insight and amplify the event experience”. Guillermo Roadknight, delegat Espanya i Portugal
Greencopper: “Connecting music events and fans”. Guillermo Roadking, delegat Espanya i Portugal
Floud Music: “L’artista posa el talent i nosaltres el digitalitzem”. Pere Martinez, CEO & Founder de Confluència
Modera: Neus Mèlich , SDE- Departament de Cultura
De 13:00h – 14:00h: La tecnologia al servei dels autors.
Les noves eines obren vies per arribar a una distribució justa dels drets d’autor
Ponents:
BMAT, Àlex Loscos, CEO i Jaume Vintró, Chief Operation Officer
RAZZMATAZZ, Lluis Torrents, co-director i gerent
MUSIC BUS, Javi García
AGEDI, Antonio Guisasola, President
Modera: pendent de confirmar
14:00 – 17:30h. Pausa per dinar / lliure
17.30 -19:30h Speed Meetings DIGITAL MUSIC 2.0
Participants: empreses participants en les sessions del Digital Music 2.0 i d’altres via MVLab.
(Cal reservar cita amb les empreses prèviament).
Programa del divendres 19.9.2014
11.30 – 13.30 h. Evolució de la indústria musical
Ponents:
Jofre Riera, director de màrqueting de Cerveses DAMM
Claudia Norman, directora del NOWMEXICOFEST de NY
Bruno Sokolowicz, periodista
Miquel Curanta, director del Tr3c
Kin Martínez, director del Festival Portamerica
Jordi Herreruela, director Festival Cruïlla BCN
Modera: Xavier Fina