El retorn de les Google Glass

Google no es rendeix…

Com recordareu, el 2012 Google va presentar un nou projecte destinat a trencar els esquemes de l’òptica, la navegació, la localització… en general, la vida actual. Les Googgle Glass eren unes ulleres de realitat augmentada que comptaven amb el suport de grans empreses del sector com Luxottica o Diane von Furtstenburg.

El projecte d’aquest nou dispositiu es va dur a terme i fins i tot, es va arribar a comercialitzar entre un petit número d’usuaris. Tot i així, els resultats obtinguts no complien amb les expectatives creades i encara que el projecte es realitzés correctament, no es van valorar positivament i, com vàrem explicar a notícies anteriors, van ser rebutjades. Es va parlar de problemes tècnics, però sobretot va primar la sensació de manca d’intimitat que dóna la gent que porta unes Google Glass. Els interlocutors se senten vigilats i la seva pròpia imatge a l’ull de l’altre resulta incòmoda.

Tot i aquest fracàs, Tony Fadell, fundador i director executiu de Nest, adquirit per Google fa un any i elegit com a director de l’equip de vidre de les ulleres esmentades, ha anunciat segons New York Times, que no es rendirà i que té grans plans per redissenyar les ulleres.

Així doncs, sembla ser que les Google Glass no acabaran en l’oblit i tornaran al mercat. Actualment però, no es té informació dels canvis i dels plans que es tenen preparats per aquest dispositiu. Fadell anuncia que el seu desenvolupament es durà a terme de manera privada i no es revelarà cap detall fins que no estigui del tot acabat.

Google no es rendeix. Aviat tindrem el segon episodi de les Google Glass.

Clàudia Coll

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.